Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2017 13:46 - Непрочетено писмо - 4
Автор: krizzia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравей, слънце! Сега си на тренировка, а аз стоя в офиса и чакам да се ошеташ и да дойдеш да се видим. Сутринта беше нервен заради електронната цигара. Вече за 2-ри път нещо се прецаква. Та по тоя повод имам отворени 5-6 линка с различни модели електронни цигари, но не съм съвсем сигурна твоята какъв вид точно беше. Може би ще ти ги покажа за да си харесаш каква да е, а може би няма ... може би просто ще поръчам някоя за да имам скрита резерва и да ти я дам когато се наложи. А аз искам да ти дам толкова много. Искам да сложа света в краката ти. Защото ти си моя свят и ме правиш щастлива... А не мога! Не мога да оставям следи от присъствието си в твоя свят. Съобщенията се трият, подаръците се крият ... сякаш нищо никга не се е случвало! Без следи! Без доказателства! Остават само спомените ... и мислите ... и чуствата ... 
 Вече е 11:30 ... 11:31 ... чудя се дали пак някой бърборивец не те е задържал в залата. А ти бързаш, знам че бързаш! Знам че искаш да ме видиш ...
13:41 ... преди няколко минути тръгна от офиса и вече ми липсваш ... Побъркваш ме ... с поглед, с целувка ... с ръцете ти по тялото ми ... с пръстите ти по кожата ми ... Като затворя очи и още усещам допира ти ... И не е само секс, Гунчев! Да, възбуждаш ме до полуда! С няколко докосвания можеш да ме разтопиш ... но това между нас не е просто секс, поне не и за мен ... Не знам какво е! Но ми харесва! И ме влудява! И искам още! И пак! ТЕБ!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krizzia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9994
Постинги: 17
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930